Pogoji poslovanja
Ponudnik izdelkov je podjetje:
Munh d.o.o.
Ulica Stanka Bloudka 28.
5280 Idrija, Slovenija
registrirano pri Okr.sodišču v Novi Gorici SGR 1086/93
matična številka 5812011000
Tel 05-3720-160
Mobi 031-766-421 Franc Rupnik-direktor
Fax 05-3720-161
E-mail munh@siol.net
Davčna številka si57716099
Smo davčni zavezanec
Ponudnik kupcu zagotavlja vse informacije v zvezi:
– vseh podatkov o podjetju,
– vseh kontaktnih informacij,
– postopku naročanja,
– rokom in načinu dostave,
– plačilnih pogojih,
– cenah in DDV,
– odstopu od pogodbe in stroških vračila izdelka.
Postopek naročila je sledeč:
- Pogodba se sklepa v slovenskem jeziku.
- Naročilo se prične tako, da kupec izbere izdelek.
- Izberete mero
- Izberete vzorec
- Dodate v košarico
- Izberete ali popravite količino
- Na oranžnem gumbu lahko izbrišete naročilo
- Lahko nadaljujete z nakupom in izberete še kakšen izdelek ali pa greste na blagajno.
- Se prijavite ,če pa še niste registrirani se pa registrirate.
- Izpiše se vam cena pošiljanja in način pošiljanja
- Izpiše se vam celotna cena z pošiljanjem skupaj
- Preberete dane pogoje. Če se strinjate z pogoji potrdite pogoje ,drugače nakup ni možen
- Z gumbom na pokaži košarico in na oranžni gumb pa lahko izbrišete naročilo preden oddate naročilo.
- Če je vse v redu pa potrdite naročilo in šele zdaj je res naročilo oddano
- Pogodba bo shranjena v natisnjeni obliki na sedežu ponudnika. Kupcu/potrošniku je na željo na vpogled. Kopijo lahko na zahtevo prejme po navadni pošti.
Dobavni rok:
- Ponudnik se obvezuje, da bo kupcu dostavil naročene izdelke v najkrajšem možnem roku.
- Dobavni rok je različen, praviloma pa je od 2 do 21 delovnih dni od datuma naročila, oz. od datuma vplačila za izdelke. Naročene izdelke bodo dostavljene na naslov, katerega je določil kupec.
- Kupec bo o dostavi predhodno obveščen prek maila in/ali telefona.
- Nujno je ob naročilu navesti kontaktno številko, na kateri je naročnik tudi dosegljiv. Brez tega dostava ni mogoča!
- Cene, ko so na spletni strani so v EUR ter že vsebujejo DDV.
- Cena pakiranja in pošiljanja je 5 eurov ne glede na količino izdelkov
- Naročene izdelke dostavlja pošta Slovenije
- Blago dostavljamo le na območju Slovenije.
- Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila in se ne morejo spreminjati kot ne pogoji in so obvezujoči za ponudnika in kupca
- Kupoprodajna pogodba je sklenjena v trenutku ko potrdi naročilo
- Cene veljajo do razprodaje zalog. V primeru da določeno blago ni na zalogi, bomo o tem obvestili kupca.
Odstop od pogodbe:
Potrošnik ima pravico,da v 14 dneh obvesti podjetje,da odstopa od pogodbe,ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V primeru obvestila v 14 dneh pa imate pravico vrniti izdelek v 14 dneh od datuma obvestila. Edini strošek ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe je neposreden strošek vračila blaga.
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam
Potrošnik krije stroške vračila blaga v primeru odstopa od pogodbe
Kupec mora z vrnjenim izdelkom priložiti tudi odstopno izjavo,s katero je ponudnik sporočil namero o odstopu od nakupa.
Obvestiti nas morate, da odstopate od pogodbe(na podlagi obrazca, z nedvoumno izjavo ali preko spletne strani podjetja) v 14 dneh.Za organizacijo vračila izdelkov poskrbi kupec, ki nosi tudi stroške vračila. Ponudnik v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe kupcu vrne celotni strošek ki ga je plačal kupec za izdelek. V primeru reklamacije ali odstopa od pogodbe pa nas lahko pokličete na tel. 031-766-421 Franc Rupnik-direktor ali napišete na munh@siol.net in bomo v najkrajšem možnem roku rešili problem. Obrazec za odstop od pogodbe je na voljo tukaj.
Neskladnost blaga:
- člen
(jamčevalni zahtevki in druge pravice potrošnika)
(1) V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:
- zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
- zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
(2) Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti iz tega odseka. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi.
(3) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka iz prvega odstavka tega člena.
- člen
(vzpostavitev skladnosti)
(1) Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje.
(2) Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.
(3) Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če prodajalec nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala.
(4) Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:
– je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
– izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.
(5) Okoliščine iz druge alineje prejšnjega odstavka so zlasti vrednost, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno, pomen neskladnosti in možnost, da bi se potrošniku brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek.
(6) Prodajalec lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz prejšnjega odstavka.
(7) Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo prodajalcu. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, prodajalec zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške.
(8) Kadar je treba blago, ki je bilo nameščeno v skladu z njegovo naravo in namenom, preden se je pokazala neskladnost, za namene popravila ali zamenjave blaga odstraniti, obveznost popravila ali zamenjave blaga vključuje tudi odstranitev neskladnega blaga in namestitev nadomestnega ali popravljenega blaga oziroma kritje stroškov te odstranitve in nove namestitve.
(9) Potrošniku ni treba plačati za običajno uporabo zamenjanega blaga v obdobju pred zamenjavo.
- člen
(znižanje kupnine in odstop od prodajne pogodbe)
(1) Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:
– prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;
– neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
– narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
– prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.
(2) Ne glede na prejšnji odstavek lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.
(3) Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.
(4) Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe.
(5) Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja razlog za odstop od prodajne pogodbe v skladu s prvim ali drugim odstavkom tega člena, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerim koli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od potrošnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno.
(6) Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago.
(7) Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi prodajalec.
- člen
(obvestilo o neskladnosti in pregled blaga)
(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.
(2) Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost.
(3) Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno, ali pa ga sporoči zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil prodajno pogodbo.
(4) Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.
- člen
(obstoj neskladnosti)
Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.
- člen
(rok za vračilo plačanega zneska ali dela kupnine)
(1) Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj.
(2) Kadar potrošnik v skladu s tretjim odstavkom 83. člena tega zakona zahteva sorazmerno znižanje kupnine, prodajalec vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.
- člen
(izguba pravic)
Pravice iz prvega odstavka 81. člena tega zakona prenehajo v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti blaga obvestil prodajalca.
Obrazec za neskladnost blaga dobite tukaj.
Pravica do zasebnosti:
- Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje naročenega blaga, informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.
Oglasna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
- Jasno in nedvoumno morajo biti označena kot oglasna sporočila.
- Pošiljatelj mora biti jasno razviden.
- Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
- Željo uporabnika, da ne prejemajo oglasnih sporočil, je potrebno spoštovati.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov:
- Skladno z zakonskimi normativi Munh d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Munh d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
- Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Pritožbe in spori:
- Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Spletno reševanje Potrošniških sporov:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
Cene v spletni trgovini že vsebujejo DDV.