Munh d.o.o.
Ponudnik kupcu zagotavlja vse informacije v zvezi:
Postopek naročila je sledeč:
- Pogodba se sklepa v slovenskem jeziku.
- Naročilo se prične tako, da kupec izbere izdelek.
- Izberete mero
- Izberete vzorec
- Dodate v košarico
- Izberete ali popravite količino
- Na oranžnem gumbu lahko izbrišete naročilo
- Lahko nadaljujete z nakupom in izberete še kakšen izdelek ali pa greste na blagajno.
- Se prijavite ,če pa še niste registrirani se pa registrirate.
- Izpiše se vam cena pošiljanja in način pošiljanja
- Izpiše se vam celotna cena z pošiljanjem skupaj
- Preberete dane pogoje. Če se z njimi strinjate jih potrdite. Z ne strinjanjem z pogoji nakup ni možen.
- Z gumbom na pokaži košarico in na oranžni gumb pa lahko izbrišete naročilo preden oddate naročilo.
- Če je vse v redu pa potrdite naročilo in šele zdaj je res naročilo oddano.
- Pogodba bo shranjena v natisnjeni obliki na sedežu ponudnika. Kupcu/potrošniku je na željo na vpogled. Kopijo lahko na zahtevo prejme po navadni pošti.
Dobavni rok:
- Ponudnik se obvezuje, da bo kupcu dostavil naročene izdelke v najkrajšem možnem roku.
- Kupec bo o dostavi predhodno obveščen prek maila in/ali telefona.
- Nujno je ob naročilu navesti kontaktno številko, na kateri je naročnik tudi dosegljiv. Brez tega dostava ni mogoča!
Cene:
- Cene, ko so na spletni strani so v EUR ter že vsebujejo DDV.
- Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo naprej določene veljavnosti.
- Cena pakiranja in pošiljanja je 5 eurov ne glede na količino izdelkov
- Naročene izdelke dostavlja pošta Slovenije
- Blago dostavljamo le na območju Slovenije.
- Kupoprodajna pogodba je sklenjena v trenutku .ko kupec potrdi naročilo..
- Cene veljajo do razprodaje zalog. V primeru da določeno blago ni na zalogi, bomo o tem obvestili kupca.
Odveza odgovornosti:
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Odstop od pogodbe:
Kot kupec imate pravico ,da v 14 dneh od prejema blaga vrnete izdelek brez pojasnila in z tem odstopate od pogodbe brez da bi vam bilo potrebno navesti razlog. V primeru obvestila v 14 dneh pa imate pravico vrniti izdelek v 14 dneh od datuma obvestila. Edini strošek ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe je neposreden strošek vračila blaga.
Kupec mora z vrnjenim izdelkom priložiti tudi odstopno izjavo,s katero je ponudnik sporočil namero o odstopu od nakupa.
Obvestiti nas morate pisno prek navadne ali elektronske pošte v 14 dneh. Izdelki morajo biti neuporabljeni, nepoškodovani in v takšnem stanju kot so bile odposlane. Vračilo odprtih izdelkov ni mogoča. Za organizacijo vračila izdelkov poskrbi kupec, ki nosi tudi stroške vračila. Ponudnik v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe kupcu celotni strošek ki ga je plačal kupec za izdelek. V primeru reklamacije ali odstopa od pogodbe pa nas lahko pokličete na tel. 031-766-421 Franc Rupnik-direktor ali napišete na munh@siol.net in bomo v najkrajšem možnem roku rešili problem.
Obrazec za odstop od pogodbe je na voljo tukaj.
Uveljavljanje garancije:
Vse garancijske zahtevke je potrebno ustno in/ali pisno vložiti ponudniku.
Ponudnik bo kupcu v primeru napake zamenjal izdelek in ga na svoje stroške poslal kupcu.
Stvarna napaka
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu.
- Potrošnik ima za uveljavljanje pravice iz naslova stvarne napake čas dve leti od dneva, ko je bila stvar izročena.
- Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
- Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti ogled stvarne napake.
- Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
- Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
- Če napaka ni sporna, mora prodajalec čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.
- Prodajalec mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.
Pravica do zasebnosti:
- Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje naročenega blaga, informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.
- Oglasna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
- Jasno in nedvoumno morajo biti označena kot oglasna sporočila.
- Pošiljatelj mora biti jasno razviden.
- Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
- Željo uporabnika, da ne prejemajo oglasnih sporočil, je potrebno spoštovati.
Pritožbe in spori:
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. (munh@siol.net ali 031-766-421 Franc Rupnik-direktor) Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov:
Podjetje Munh d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov za reševanje potrošniškega spora ,ki ga lahko kupec-potrošnik sproži v skladu z zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje Munh d.o.o.,ki prodaja blago v spletni trgovini v Sloveniji,na svoji strani objavlja elektronsko povezavo za reševanje potrošniških sporov(SRPS)Povezava je:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event-main.home.showHYPERLINK “
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event-main.home.show&ing-sl
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event-main.home.show&ing-sl
Navedena ureditev izhaja iz zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov
Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter uredba (ES)Številka 2016/2004 in direktive 2009/22/es
Uredbe (EU)številka 524/2013 evropskega parlamenta
Cene v spletni trgovini že vsebujejo DDV.